Post by neuretodifti on Feb 16, 2022 12:01:21 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lily\u0027s Garden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lily\u0027s Garden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt munten ▞▞▞
▞▞▞ Lily\u0027s Garden 2022 version ▞▞▞
🐾
Het is een bijzonder verhaal en er gebeurt veel alleen er moet wat meer levens en beurten bij sommige levels 🥺🤪
Ik hou van de uitdaging van de puzzels en de schattige verhaallijnen. De tuinen en afbeeldingen zijn prachtig. Tactile is erg gul met boosters en vrije tijd in het spel. Realistisch gezien zou je voor altijd kunnen spelen zonder geld uit te geven - vooral als je hun FB-pagina elke dag bezoekt voor gratis boosters en andere goodies. Ik ben begonnen met het kopen van de maandelijkse seizoenspas voor de voordelen en om ze te ondersteunen. Ik zou ze 10 sterren geven als ze de ontwikkeling zouden inhalen en de spelers voor zouden blijven.
Leuk spel maar elke 2 dagen up daten vind ik wat overdreven
Leuk spel. Net begonnen maar is veel belovend
Ik ben dol op het spel, vooral omdat het geen advertenties heeft. De enige klacht die ik heb is dat mijn spel de afgelopen maand of zo blijft bevriezen. Ik heb talloze malen herstalled..nooit iets verloren..maakt me blij. Ik denk dat jullie het uiteindelijk allemaal zullen oplossen. Zo heb je een 4
Ik denk dat ik in het deel van het spel ben waar ik geld zou moeten uitgeven, aangezien de puzzels moeilijker worden, ik minder zetten krijg en geen echt bruikbare power-ups. Net als elk ander telefoonspel. Nou, tot nu toe was het leuk. Tijd om verder te gaan...
Werkte geweldig en speelde het graag. Maar nu zal het verhaalgedeelte niet werken. De personages en een schuur zijn zelfs uit het spel verdwenen
Ik vind het leuk om omgevingen te maken, maar het spel wordt na een tijdje vervelend, in plaats van het te verwijderen, sluit ik het, in de hoop dat de makers manieren vinden om het te verbeteren.
Perfect
Het heeft ervoor gezorgd dat ik een niveau opnieuw moet doen dat ik net heb gehaald nadat ik munten probeerde te verzamelen. Een paar keer gedaan en dezelfde saaie advertentie afspelen. Krijg ook glitches
Vond het spel leuk om te beginnen. Maar ik geef mijn geld nooit uit aan games en ik weet zeker dat dat een van de redenen is waarom het langer duurt voordat ik vooruit ga. Sommige niveaus kunnen erg moeilijk zijn om te winnen en verder te gaan. Ik wou dat ze meer op elkaar leken qua moeilijkheidsgraad.
Op zich een leuk spel maar de performance van dz game us bar slecht.
De game is over het algemeen geweldig, maar de graphics zijn zwart, zou je dit probleem kunnen oplossen.
Helemaal gek op spelen! Ik geniet van de verhaallijn. Sommige niveaus zijn extreem moeilijk en nemen veel te veel tijd in beslag om door te komen. Het aantal verdiende sterren is een beetje belachelijk, alsof er voor sommige taken meer sterren nodig zijn. Het enige andere zou zijn munten verdienen. Er moet een betere manier zijn om ze te verdienen.
Ik zou het 5 sterren geven. Ik denk dat je voor moeilijkere levels dubbele sterren moet krijgen, en je zou ook geen ster moeten uitgeven om met iemand in de verhaallijn te praten. Zoals Luke of een ander personage.
Ik hou van puzzelspellen, maar 3 sterren voor het repareren van een stoep..en dan is het een klein gedeelte, nog eens 3 sterren voor een ander klein gedeelte..sheesh. Sommige puzzels zijn best moeilijk en niet bedoeld om te ontspannen.
Hidden Objects - Dark City: London Sarguzasht vfpu
Ik heb lilys garden perongeluk verwijderd hoe krijg ikheb terug
Spel met een langdradig en vrij dun verhaaltje. De eerste ca. 70 niveaus zijn goed te doen. Daar leer je de principes van het spel kennen. Daarna wordt het afzien. Met strategieën hebben deze niveaus dan weinig meer te maken. Wat je doet, niets lukt. Keer op keer eindig je met 1 zet te weinig en word je gepusht om dure bommen (€6-€10+) te kopen. Koop je niks, dan schiet je ineens -wonderbaarlijk- weer door een paar levels heen. Zit in level 340, heb dit al zo'n 50x meegemaakt. Ga stoppen.
Het is een leuk spel, maar je moet wel hard voor spelen om het kasteel te herbouwen en punten te verdienen
De irritante advertenties vol vooroordelen en genderstereotypen. Laten we geld verdienen aan de houding van jullie domme mensen: luie graphics en gefabriceerde mislukte levels zijn te ondraaglijk voor deze eeuw.
Leuk spel, maar soms net iets te traag. Duurt zelfs voordat je verder komt, maar dat kan ook liggen aan me beperkte geduld. Na 10 dagen spelen de volgende recensie: Na 12 dagen haak ik af. Het gaat voor te moeizaam om sterren te winnen om het landschap tr mij te winnen. Jammer want het concept is leuk.
Graag level hulp inschakelen aub
Zet me altijd uit het spel. Waardoor je het spel keer op keer opnieuw moet doen. Ik keek uit naar deze game na het zien van zoveel previews, maar helaas wordt mijn plezier gehinderd door de slechte prestaties van de game.
Het verhaal loopt op een dagbasis, maar je moet een week of langer wachten op de verhaallijn van de volgende dag. Extra games dwingen je om deel te nemen, ook al doe je dat liever niet
Van morgen gegooid en nu kan ik hem niet meer openen! HELPEN!! Ben bang dat ik alles kwijt raak.....helaas kom ik er net achter dat ik 2 x 5 euro heb betaald om de kadoos te ontdekken maar dat er niets is ontgrendeld! Dit is ook de bug die ervoor zorgde dat hij vast liep! Dus geld weg en er niets voor terug. Jammer
Ik vind het spel voor het grootste deel gemakkelijk en vermakelijk, het is een geweldige manier om te ontspannen. Ik ben nog nooit vastgelopen op een niveau voor meer dan 10 of zo pogingen. Een leuke functie die wordt aangeboden, is dat je hulp kunt vragen aan je groep / gezin. Ik geef zelden geld uit aan dit spel, want als je de uitdagingen speelt en in de top 3 eindigt, win je veel boosters, vrije tijd / gratis levens en munten. Mijn enige kritiek is dat er bij het inloggen te veel pop-ups zijn met verkopen en uitdagingen.
Lily’s Garden Teka-teki epx
Typisch "match willekeurige tegel, oh je hebt gefaald, geef ons geld" spel. Als je dit decennium een matchgame hebt gespeeld, ken je de oefening. Begint kleurenblind vriendelijk en geeft het dan gewoon op. Voortdurend tegen je zeggen "als je ons geen dollar geeft, kijk dan naar alles wat je zult verliezen!" Kunststijl is leuk en de verhaallijn is de moeite waard om een tijdje te spelen. De gameplay laat het algemene gevoel gewoon in de steek en geld verdienen is, zoals altijd, hun grootste zorg.
Het idee is leuk! Maar het daadwerkelijk spelen is erg langdradig, de levels zijn erg lastig; om je aankopen te laten doen natuurlijk. als je bij een klik op doorspelen voor je 5 zet moeten krijgen, maar na de aankoop start het spel zich opnieuw op en is je stap in het level dus weg. Valse advertentie dus! Pas op. Zo moet je veel tijd en inspanningen doen om dit spel zonder geld te kunnen spelen. Niet de moeite waard
Ik beoordeel games meestal pas als ik ze een tijdje heb gespeeld. Dit was in het begin leuk, maar het is zo getekend dat het saai wordt. Ik snap dat advertenties en aankopen nodig zijn om dit spel aan te kunnen bieden, maar het wordt duurder en ik zit pas op level 270. Ik ben echt goed in puzzelspellen, maar de moeilijkheidsgraad is erg hoog. Games moeten uitdagend leuk zijn. Het is niet meer thar. Ik verwijder het spel.
Super mooi
Eerder schreef ik dat het er erg lief lijkt. Dat doet het nog. En ook dat de spelletjes saai zijn. Ook nog rossen waar, maar als je munten KOOPT dan ga je rossen dood. Ieder spel kan je wel 10x spelen. STOM!!!! Ik weet niet meer waar ik enorm zat. Kreeg iig geen tuinhuisje (?) samen met die jongen. Heb spel verwijderd.
Heel leuk spel en verhaallijn alleen nu bij verhaallijn werd scherm zwart kan spel niet spelen 😢
Ik vind dit spel leuk. Maar het hapert veel. Over het algemeen is het erg leuk en kan het de creativiteit in je naar boven halen.
Dit is de beste game die ik heb gespeeld, maar ik heb het maar 4 sterren gegeven omdat ik het scape-metaal niet kan verwijderen, alsjeblieft 🙏 🥺 los dit probleem op
Verslavend. Ik zit al heel lang vast op niveau 1274, geen idee hoe ik die voor elkaar moet krijgen. Veel te moeilijk!
Ik wil spelen kom ik bij het spel krijg ik die kluis die je kan kopen en dan blijft dat staan kom dus niet verder om te spelen het spel loopt dan vast van zo
Ik heb mijn 2x sterren niet twee keer gekregen die ik heb betaald voor de update: ik kreeg mijn geld terug als ik een aankoopbewijs had, maar ik had zoveel verschillende dingen gekocht in de playstore en de e-mailbonnen die ik krijg, bieden niet veel meer dan voelbaar en een bedrag in dollars na belasting, dus ik kon er nooit achter komen welk bedrag ik moest verzenden en gaf het op. Ik ben nog steeds dol op het spel en het is het enige spel waar de dialogen en taken me echt genoeg hebben geboeid om de dialoog elke keer te lezen.
Ik herinner me dat ik wou dat het GEWOON op een verhaal gebaseerd was in plaats van een merkloze versie van candy crush tussen elke taak te moeten spelen om punten te krijgen. Hierdoor zit er een vreselijke flow in het verhaal. Ik vrees het. Er is ook een probleem waarbij als ik meerdere rondes speel, ga sparen en het spel verlaat, de telling wordt gereset. Teleurstellend spel oorzaak van grote gebreken
de levels zijn TE moeilijk en niet te spelen en het is echt heel irritant wanneer je meer dan 1 ster nodig hebt om een ding uit te voeren
Loopt regelmatig vast
De game is erg traag, niet echt een verhaallijn. Verschillende variëteiten nodig voor de spelschermen. Heeft vele, vele glitches. Hun standaardantwoord is om het spel te stoppen en vervolgens opnieuw te openen of te verwijderen en opnieuw te installeren. Het is belachelijk.
SPEEL HET EEN TIJDJE VOND HET ERG LEUK MAAR OP HET MOMENT STEEDS MINDER.
Mooie graphics en verhaal, probleem is: .. Het is drie op een rij, dat is best saai, IMO
Lily’s Garden Başsındırma quzo
Het is leuk en je kan met familie leden spelen
Er gebeurt gewoon teveel tegelijk in dit spel. Constante pop-ups, oneindige neventaken, pictogrammen OVERAL op het scherm, timers ....en de dialogen die voor altijd doorgaan, Jezus heer. Nee, ik wil geen koffie met Luke. Ik ben hier niet om wat D te krijgen, ik probeer gewoon te ontspannen en te spelen. Laat me met rust jongen.
Langzame actie